ZAVŘENÁ KNIHOVNA - otázky a odpovědi

12.03.2020 13:29

Pro rychlou orientaci v současné situaci zde najdete šest Vašich nejčastějších dotazů a jejich odpovědi: 

 
1. MÁM DOMA VĚCI Z KNIHOVNY, JAK SI MÁM PRODLOUŽIT VÝPŮJČNÍ DOBU?

V současném mimořádném stavu prodlužujeme čtenářům výpůjčky na všech odděleních automaticky na potřebnou dobu. Nemusíte se tak o nic starat, jen sledujte, kdy otevřeme - viz další otázka. 

2. JAK ZJISTÍM, KDY BUDE KNIHOVNA ZNOVU OTEVŘENÁ?

Jakmile budeme vědět termín otevření knihovny, zveřejníme ho zde na webu a na facebooku knihovny: www.facebook.com/knihovnaprostejov. Buďte s námi v kontaktu. :)

3. DOKDY MUSÍM VRÁTIT KNIHY PO OTEVŘENÍ KNIHOVNY?

I po otevření knihovny necháme našim čtenářům dostatečnou dobu na to, aby mohli výpůjčky v klidu vrátit. Pro termíny vrácení a další nové informace, prosím, sledujte náš web nebo facebook.

4. MŮŽU SI NĚCO PŮJČIT, I KDYŽ JE KNIHOVNA ZAVŘENÁ?

Ano! I přes uzavření knihovny jsou čtenářům stále k dispozici e-knihy. Zvýšili jsme pro tuto dobu počet výpůjček - nově si můžete půjčit až 5 e-knih na měsíc. Jak půjčovat e-knihy zjistíte ZDE.

5. CHCI SI PŮJČIT E-KNIHY, ALE VYPRŠELA MI REGISTRACE. CO MÁM DĚLAT?
 
Registrační poplatek můžete zaplatit převodem na účet knihovny:
  • na adresu: služby@knihovnapv.cz napište, že chcete zaplatit registrační poplatek
  • uveďte vaše jméno + příjmení a číslo čtenářského průkazu
  • poté zašleme údaje k platbě
  • jakmile částka přijde, pošleme potvrzovací mail, že již můžete půjčovat
  • potvrzení platby může trvat několik dní
6. POTŘEBUJI SI PŮJČIT MATURITNÍ ČETBU, CO MÁM DĚLAT?
  • využijte naši nabídku e-knih - do katalogu napište knihu, kterou hledáte a pokud ji máme i jako e-knihu uvidíte to v pravém rohu. Jak půjčovat naše e-knihy zjistíte ZDE
  • nebo můžete využít web Databázeknih.cz, kde je aktuálně maturitní četba k dispozici zdarma pro všechny a v různých formátech. Najdete ji ZDE
  • další e-knihy zdarma, nejen k maturitě můžete stahovat z webu: https://protiviru.knihovny.cz/

MÁM DOTAZ, ALE NENAŠEL JSEM ZDE ODPOVĚĎ. KAM SE MÁM OBRÁTIT? 

Napište svůj dotaz na: sluzby@knihovnapv.cz nebo pošlete zprávu přes facebook knihovny. :)