Poradna pro spotřebitele

05.10.2015 09:26

Porouchal se vám výrobek koupený přes e-shop a nevíte, jak jej vrátit? Neuznali vám reklamaci v obchodě? Máte problém se svým pronajímatelem nebo snad chcete přestoupit k novému dodavateli energií, ale nevíte, jak situaci řešit? Každý sudý čtvrtek, počínaje 1. říjnem 2015, bude v prostorách prostějovské Městské knihovny od 15 do 17 hodin otevřená spotřebitelská poradna Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace. SOS – Asociace tak rozšiřuje své služby občanům města, které doposud poskytovala jednou měsíčně. Odborný právní poradce Adam Plajner z právního centra SOS – Asociace v Brně bude připraven odpovídat na Vaše dotazy a řešit Vaše problémy týkající se reklamací, odstoupení, dodavatelů energií, mobilních operátorů, zprostředkovatelů internetového připojení a dalších telekomunikačních služeb, problémů s nájmem a bydlením obecně, zájezdů a dalších. SOS – Asociace vám také pomůžou se sepsáním odstoupení od smlouvy, ať již kupní či o dodávce energií, platebním rozkazem, výzvou či za vás napíší podnět dozorovému orgánu. Více o činnosti SOS – Asociace naleznete na www.asociace-sos.cz.